Materiale

Reviste din domenii diferite, foarfeci, lipici, pixuri, carioci, creioane colorate, coli de hartie

Tehnica:

Clientul primeşte câteva coli de hârtie capsate, care vor constitui revista proprie. Fiecare „revistă” are deja scris pe „copertă” numele persoanei respective (prenumele)

Sarcina este să realizeze câte o revistă care îi poartă numele. Se urmăreşte :

  • care va fi tema generală a revistei? ziar sportiv, revistă pentru femei, revistă profesională, business, etc.
  • care este tema numărului de azi a revistei (de exempu: totul despre sex, cum să faci faţă stresului, ultimele noutăţi pe piaţa de maşini, etc.)
  • ce rubrici se găsesc în revistă : editorial, interviuri, rubrică mondenă, pariuri sportive, etc.
  • care este grafica revistei: cu poze, fără poze, preponderent text, etc.
  • care va fi publicul ţintă al revistei? Cine va cumpăra revista „Luminiţa”?
  • în câteva exemplare va fi publicată revista? Care va fi tirajul ?
  • câţi ani la rând va fi publicată revista?
Tags

Comments are closed